NM landevei - bronse til Jonas
Postet av Landevei den 28. jun 2026
Jonas Abrahamsen kjørte inn til en knallsterk 3.plass

foto: Terje Svarstad, fra venstre: Emil Svarstad, Jonas Abrahamsen, Max Bogevik
NM landevei 2026
Grenland Sykleklubb har 3 ryttere til start i dagens NM fellesstart, Emil Svarstad, Jonas Abrahamsen og Max Bogevik.
Tidligere denne uken har også Suzanna Tangen syklet tempo. Hun vant og nedenfor ikledd sin mesterskapstrøye og gullmedlaje utdelt av sykkelpresident Heidi Stenbuck-Haakestad.

foto: tnwforo/sportsphoto, fra venstre: President Heidi Stenbock-Haakestad, Suzanna Tangen, Anisa Abdulle
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Landevei
Gode og trygge sykkelritt - et felles ansvar
30.05.2026
Social Ride med Sport 1
27.05.2026
Flere gode plasseringer for GSK-rytterne
04.05.2026
Erle er tatt ut til landslagssamling
10.04.2026